Ärligt och lite naket och lite the sims 2

Jag börjar nerifrån.

Mina tånaglar behöver klippas, benen behöver rakas, mellangärdet behöver ansas, midjan behöver dina händer runt sig, brösten längtar efter trycket från ditt bröst, fingertopparna skriker efter beröring, de slitna fingrarna efter allt trädklättrande behöver ompyssling, av dina läppar, armarna känner ett behov av att hålla om dig, finnarna i ansiktet läker av mammas specialare, jag behöver borsta tänderna, i övrigt är jag nysprungen och nyduschad. Och lite ensam. Mina ögon längtar så himla jäkla mycket efter att se det därah leendet ! <3 myh

Idag har jag spelat The Sims 2 för första gången på väldigt länge. Jessica blev exalterad över att storasyster ägnade tid åt det som har kommit att bli hennes intresse. Ville förklara för mig hur jag skulle göra saker och ting, som om hon vore experten (?!) Jag är ju trippelmästaren, supermega nr 1 från förr. Kanske dags att lämna över titeln nu? :] ja. När man har insett att det verkliga livet är roligare och långt mer spännande än det man lever genom simmarna i The Sims 2, då är man mogen att lämna över den titeln.. Men det kanske dröjer liite liiite till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0