Pappor är ändå hjältar på deras vis, iallafall min pappa

..och här sitter jag och försöker hålla minen, medans pappa står några meter ifrån och försöker montera upp en dörr till det här rummet. Han tappar saker hela tiden och måste böja sig samtidigt som han håller i alla lister på sidorna, och samtidigt som mamma ropar med en road ton från övervåningen "Hur går det för dig Carl-Henrik?". Men pappa är inte lika road, vilket ju gör det hela ännu mer förbjudet fnissigt.

Lyssnar på Billy Boyd, laddar ner lite Billie the vision and the dancers och luktar balsam i håret. Vad balsamet luktar kan jag inte riktigt avgöra och bestämma mig för. Har ägnat eftermiddagen åt att rensa upp och sortera i min musikmapp. Värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0