Tänktankar just nu, utan någon egentlig innebörelig ordning, fast dom första är mest synliga och mest akuta

  1. TA MIG TILL ALBERT :'| *saknasaknasakna*
  2. GE MIG ETT JOBB, så jag kan ta mig till Albert
  3. hopplösheten kryper närmare över att mest bara kunna vänta på svar om jobb
  4. pengalöshet! Fattigdom! (nästan, ska väl inte ta i alltför mycket)
  5. Joline och jag har precis pratat i telefon och det gör att jag känner mig mycket mycket mer uppåt
  6. blir till att jobba på Fiahemmet i veckan. Äntligen!
  7. Joline fick mitt The Sims 2-sug att smyga sig på
  8. fick precis en påminnelse från biblioteket i skolan om två böcker jag inte har lämnat tillbaka.......... :|
  9. skönt med nya dörrar i huset, så att man kan stänga om sig lite mer än vad man har kunnat förut
  10. skitirriterande att endast början av låten jag vill lära mig spela på piano finns med tab
  11. större bröst - ja tack, dubbelhaka - nej tack
  12. Mimmi behöver troligtvis ett nytt hem
  13. kanske ringer det någon till mig idag och ställer frågor om en kär vän jag har och jag är redo
  14. jag hinner inte träffa alla som jag vill hinna träffa
  15. hoppas nästan att det regnar ikväll, så att det inte blir någon minigolfturnering i Glindran.. Varför hoppas man på att inte ha någonting att göra när man är lite nere, när man ofta blir mer uppe av att göra saker? Hoppas solen skiner ikväll. Attityden gör fan mycket. Man får kämpa lite med sig själv, gå igenom fördelarna och nackdelarna med saker och ting.
  16. Albert.......... * gny *
  17. vad ska folk tro om mig? Vad tror jag om folk? ärsch, löjligt..
  18. det löser sig

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska du jobba där hela veckan? =/

2008-08-08 @ 21:22:19
URL: http://tossebarn.blogg.se/
Postat av: Johan

20. Harry Potter bok!

2008-08-09 @ 00:04:51
URL: http://ekaaa.blogg.se/
Postat av: C h r i s t i n e -

Sugen på att tävla och vinna ett fint armband ?

Gå då in på min blogg och läs tävlings reglerna.

2008-08-09 @ 00:14:46
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: Andreas

haha har du oxå fått ett sådant vakert papper om att lämna in böker till skolan?? jag med... fasst jag vet att jag lämnat in mina...

2008-08-23 @ 00:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0